Obchodní podmínky HOTEL CHODOV PRAHA
Objednávky a Obchodní podmínky se řídí platným Občanským
zákonem číslo 89/2012 Sb.
Provozovatel Hotelu Chodov Praha:
Hotel a Restaurace Chodov s.r.o.
IČO: 24752681
DIČ: CZ24752681
Sídlo: U Petřin 1462/20
Praha 6 - Břevnov
162 00
Mobil: (+420) 603 180 521
e-mail:
[email protected]
Obchodní a Storno podmínky
1) Věcný rozsah platnosti
Následující podmínky, regulují vzájemná práva a povinnosti mezi objednavatelem
a provozovatelem ubytovacího zařízení.
2) Uzavření obchodní smlouvy elektronicky, předmět a
rozsah plnění
Při vytváření rezervace se objednavatel řídí pokyny rezervačního formuláře. K
uzavření obchodní smlouvy dochází v elektronické podobě, kde je předem
objednavatel seznámen po zadání termínu, výběru pokoje a jejich počtů, které
chce rezervovat s cenou své rezervace. Při vyplňování rezervačního
formuláře, musí host vyplnit řádně povinné položky tak, aby neuváděl
provozovatele v omyl a zadat údaje o své kreditní kartě, která slouží jako
garance rezervace. Před odesláním si přečíst a zaškrtnout souhlas s Obchodními
a Storno podmínkami, že s nimi souhlasí a kliknut na Dokončit. Po
dokončení host obdrží svůj voucher na emailovou adresu, kterou uvedl ve své
rezervaci. Dále si tento voucher, může ihned po vytvoření rezervace i
vytisknout. Tento voucher následně předloží při příjezdu na recepci Hotelu
Chodov Praha. Po odeslání rezervace zaslanou přes online rezervační systém je
rezervace platná a není nutné ji nijak potvrzovat.
2a) Pokud objednavatel neobdrží svůj voucher
ke své rezervaci na svůj email, mohl při vyplňování rezervace špatně zadat
svou emailovou adresu, nebo byl jeho poštovním klientem zařazen do spamu či
nevyžádané pošty. Proto je třeba si toto nejdříve zkontrolovat. Provozovatel
nezodpovídá za chyby uvedené ve formuláři objednavatelem při jeho vyplňování a
rezervaci zpracuje tak, jak je uvedeno objednavatelem v objednávce.
Uvedená cena ve voucheru, neobsahuje doplňkové ceny, jako je poplatek za placené
parkování, které je nutné si předem rezervovat, nebo u skupinových rezervací
při počtu více jak 15 osob poplatek za snídaně.
3) Cena za ubytování
Internetové ceny za ubytování se řídí vždy platným ceníkem a cenou uvedenou na
voucheru. Ceny platné při příchodu na hotelovou recepci, jsou za ubytování bez
rezervací, učiněných elektronicky.
Žádných z uvedených cen se netýkají ceny za případné doplňkové služby. S
cenou za doplňkové služby, se zákazník může seznámit v ceníku na internetových
stránkách
www.hotelchodovpraha.cz.
Požadavek na tyto služby je nutné uvést v poznámce rezervace při jejím
zadávání! Tyto služby pak budou objednavateli doúčtovány vždy, při příjezdu na
recepci.
4) Způsoby platby
Rezervace se hradí platbou přes platební bránu, po výzvě ubytovatele, kreditní
kartou při příjezdu, nebo hotově. Na jednotlivé rezervace, je vždy vyžadována
garance kreditní kartou a provozovatel má právo kdykoli provést předautorizaci
ve výši jedné noc na kreditní kartě objednavatele. Před autorizace znamená,
zablokování částky na účtu objednavatele nikoli její ztržení!
4a) Pokud objednavatel neposkytne údaje o své
kreditní platbě, má možnost uhradit částku za svou rezervaci před svým
příjezdem provozovateli, aniž byl k platbě provozovatelem vyzván. K tomuto
kroku, mu na požádání recepce hostelu odešle veškeré instrukce, jak svou platbu
provede na uvedenou emailovou adresu v rezervaci.
4b) U rezervací, jejichž hodnota přesahuje
5000,- Kč, se vyžaduje platba zálohy na učiněnou rezervaci hotově, platební
kartou, nebo převodem na účet provozovatele a to až do výše cca 60 %. Tato
záloha podléhá storno poplatkům dle platných obchodních podmínek o
stornopoplatcích zde uvedených. Při platbě převodem na účet, se splatnost
plateb vyžaduje zpravidla do čtrnácti dnů od data zaslané rezervace, pokud je
doba nástupu na ubytování delší, než je splatnost platby. Pokud je doba kratší
nástupu na ubytování kratší než čtrnáct, je požadovaná splatnost kratší. V
případě potřeby je možné, dobu splatnosti po dohodě upravit. Dobou splatnosti,
se rozumí datum, kdy má být požadovaná částka již na účtu připsána, ne datem
kdy má být odeslána.
4c) U rezervací v lukrativních termínech, jako
jsou státní a jiné svátky, například Velikonoce, Vánoce, Silvestr, požaduje
provozovatel okamžitou platbu na požadovanou rezervaci objednavatele
v celkové výši. Tato částka bude objednavateli stržena z kreditní
karty, provedena platbou přes platební bránu, nebo převodem na účet
provozovatele do výše 100 %. Tyto rezervace nelze po zaplacení měnit, ani
rušit. Takováto rezervace podléhá 100 % storno poplatkům dle platných podmínek
o stornopoplatcích zde uvedených. Při písemně sjednané platbě převodem na účet,
se vyžaduje 24 hodinová splatnost, od data zaslané rezervace a odeslání
požadavku zákazníkovi. V případě potřeby je možné, dobu splatnosti po dohodě
upravit. Dobou splatnosti, se rozumí datum, kdy má být požadovaná částka již na
účtu připsána, ne datem kdy má být odeslána. Při platbě převodem na účet,
je nutné dodržet variabilní symbol (číslo rezervace). Tento symbol slouží k
identifikaci platby a je nutné ho vždy uvádět. V případě, že není variabilní
symbol v platbě zákazníkem uveden, nemusí být platba správně spárována s
konkrétní rezervací. Za případnou chybu při párování plateb z důvodu nezadaného
variabilního symbolu, nenese provozovatel žádnou odpovědnost. V takovém případě
bude nucen zákazník provést platbu v hotovosti na recepci hostelu. Po spárování
se správnou platbou k dané rezervaci, bude hotovost zákazníkovi vrácena.
5) Zrušení, změna a úprava rezervace bez
stornopoplatků
- Objednavatel,
má možnost zrušit svou rezervaci bez stornopoplatků nejpozději do dvou dnů
před dnem příjezdu uvedenému v rezervaci.
- Úpravu
v rezervaci bez storno poplatku lze provádět, pokud je to ze strany
poskytovatele možné, nejpozději do dvou dnů před dnem příjezdu uvedenému
v rezervaci.
Objednavatel může rezervaci měnit, upravovat či stornovat
bez jakýchkoli stornopoplatků a sankcí, nejpozději dva dny před dnem příjezdu
uvedeným v rezervaci. Úpravy a změny je možné provést jen tehdy, pokud je to ze
strany provozovatele možné.
6) Zrušení rezervace provozovatelem bez náhrady
Provozovatel má právo zrušit rezervaci objednavatele z provozních, nebo
technických důvodů. O této skutečnosti bude vždy objednavatel vyrozuměn na
kontakty uvedené ve své rezervaci, nejdříve však elektronicky na uvedenou
e-mailovou adresu a to nejpozději do dvou dnů, před dnem příjezdu uvedeným v
rezervaci. Provozovatelem může být v takovém případě objednavateli nabídnuto
ubytování v jiném ubytovacím zařízení. V takovém případě nevzniká
objednavateli povinnost, této nabídky využít a nevztahují se na takové případy
žádné stornopoplatky či jiné sankce.
6a) V případě, že provozovatel nemůže
objednavateli poskytnout již objednané ubytování dle rezervace objednavatele z
provozních, nebo technických důvodů v době kratší než dva dny před dnem
příjezdu uvedenému v rezervaci, je povinen mu zajistit náhradní ubytování v
dalším ubytovacím zařízení, a to ve stejné cenové výši původního ubytování. V
případě, že je hodnota náhradního zajištěného ubytování vyšší, než cena
původního objednaného ubytování, jde rozdíl k tíži provozovatele. O této
skutečnosti bude host neprodleně vyrozuměn na kontakty uvedené ve své
rezervaci, nejdříve však elektronicky na uvedenou e-mailovou adresu.
Objednavateli však nevzniká povinnost, této nabídky využít a nevztahují se na
takové případy žádné stornopoplatky, ani kompenzace.
7) Zrušení, změny a úpravy rezervace podléhajícím
stornopoplatkům
Stornopoplatky se vztahují na zrušené, změněné, upravované a neuskutečněné
rezervace, v termínu kratším než dva dny před nástupním dnem uvedeným
v rezervaci objednavatele. Takovéto rezervace, se již nedají bez
stornopoplatků rušit ani upravovat!
- Při
rušení rezervace méně než dva dny před nástupním dnem uvedeným
v rezervaci je stornopoplatek ve výši jedné noci ceny rezervace.
- Při
zrušení rezervace den před dnem příjezdu uvedeným v rezervaci, nebo se
neubytuje, je stornopoplatek ve výši 100% jeho rezervace.
- Při
požadavku na změnu nebo úpravu rezervace méně jak dva dny před nástupním
dnem uvedeným v rezervaci a je-li tato změna možná, nebude
provozovatel požadovat platbu stornopoplatku i když se na takovéto
rezervace stornopoplatek vztahuje. Nebude-li však tato změna či úprava ze
strany ubytovatele možná, nelze rezervaci bez storno poplatku rušit, ani
upravovat.
V takovém případě je objednavatel povinen uhradit
veškeré náklady provozovateli, které vznikli jeho jednáním. Minimální výše
storno poplatku je stanovena vždy dle objednávky a ceníku, za jednu noc
objednaného a rezervovaného pokoje. Po provedení úhrady je doklad za platbu
zaslán ve formátu PDF, jak je umožněno zákonem č. 235/2004 sbírky (aktualizace
319/2006). V případě neuhrazení storno poplatku, se případ považuje za hrubé
porušení obchodní smlouvy a smluvních podmínek ze strany objednavatele a
pohledávka bude následně podstoupena advokátní kanceláři k vymáhání. Následně
bude objednavatel písemně vyzván právním zástupcem společnosti k úhradě výše
uvedeného storno poplatku, za svou rezervaci v plné výši, dle ceny uvedené na
voucheru, smluvní pokutu 500,- Kč a úroky z prodlení ve výši 0,3% denně z
dlužné částky!
8) Storno poplatky vztahující se na skupinové
rezervace uhrazené zálohou, nebo celou částkou předem
Zrušení rezervace při platbě zálohy, nebo celé částky za ubytování předem, musí
být učiněno pouze písemnou formou (e-mailem) a recepce její přijetí, obratem
zákazníkovi potvrdí stejným způsobem. Pokud jsou storno poplatky menší, nežli
je již zaplacená záloha, či celková platba, rozdíl je klientovi vrácen převodem
zpět na účet.
9) Na zálohy a celkové platby se vztahují tyto storno
poplatky
Pokud host zruší svou objednávku, na kterou provedl platbu zálohy, nebo celé
částky předem:
Storno 30 – 23 dnů před příjezdem – 30 % z ceny
ubytování (vrácení 70 % z ceny)
Storno 22 – 15 dnů před příjezdem – 50 % z ceny ubytování (vrácení 50 % z ceny)
Storno 14 – 10 dnů před příjezdem – 70 % z ceny ubytování (vrácení 30 % z
ceny)
Storno 9 – 5 dnů před příjezdem – 90 % z ceny ubytování (vrácení 10 % z
ceny)
Storno méně než 5 dnů před nástupem ubytování – 100 % z ceny ubytování (vrácení
0 % z ceny)
10) Změny v objednávce, na kterou objednavatel již
provedl platbu zálohy, nebo celé částky hotově, kartou, převodem
Změnou v rezervaci se rozumí, ubráním počtu osob, dnů, nebo pokojů. Změnu v
rezervaci bez sankcí, lze provádět do 30 dnů před příjezdem na ubytování.
Požadované změny na skupinové rezervace provedené v termínu kratším než
30 dnů před příjezdem, nemají vliv na snížení celkové ceny!
10a) Rezervace na lukrativní termíny, jako jsou
státní a jiné svátky, například Velikonoce, Vánoce, Silvestr, které byli již plně
uhrazeny, jsou závazné a v případě požadavku o jejich zrušení je
stornopoplatek ve výši 100 %.
11) Změny v rezervacích po již zaplaceném
ubytování a obsazení pokoje
Zkrácení, nebo zrušení již zaplaceného ubytování, když se host již ubytoval,
nenáleží hostovi nárok na vrácení platby za ubytování, ani její poměrná část.
12) Kompenzace
Objednavateli může být nabídnuta za strany provozovatele také kompenzace, za
uhrazené a nevyužité ubytování formě odbydlení, vybráním si služby ubytování v
jiném termínu ve stejné cenové výši jeho původní rezervace. V takovém případě
je však nutné, rezervaci učinit nejméně jeden týden předem a recepcí hostelu
bude písemně (e-mailem) potvrzena a schválena. Na tuto kompenzaci, bude hostovi
vystaveno potvrzení, jehož platnost je 3 měsíce od data jeho vystavení. O
případném prodloužení platnosti tohoto potvrzení, může rozhodnout pouze vedení
společnosti individuálně, nelze ji však nárokovat. Tato možnost kompenzace, se
netýká skupinových rezervací.
13) Ubytování
Nástup na ubytování „check in“ je možný od 14:00 do 21:00 hodin –
do této doby je pokoj pro hosta rezervován. Po 21:00 hodině, nemusí být host
ubytován, není-li individuálně sjednáno jinak. Požadavek na pozdější nástup na
ubytování, musí být domluven a potvrzen pracovníkem hotelové recepce.
Ukončení ubytování „check out“ je nejpozději do 10:00 hodin dne
odjezdu. Pozdější odjezd je zpoplatněn částkou 50% ceny jedné noci.
13a) Provozovatel si vyhrazuje právo neubytovat
hosty, případně zrušit rezervaci při nedodržení ubytovacího řádu, nebo
nesplnění obchodních podmínek.
14) Ochrana osobních dat
Objednavatel odesláním vyplněné objednávky a odsouhlasením obchodních podmínek,
dává souhlas ke zpracování svých údajů uvedených v rezervaci, a to jméno
adresu, telefon a emailové spojení zadané v rezervaci, dále pak při ubytování
údaje z občanského průkazu, či jiného průkazu totožnosti, číslo osobního dokladu
a datum narození. Tyto údaje slouží především pro kontrolní úřady (PČR a CPČR).
Provozovateli slouží tyto údaje k usnadnění zpracování budoucích rezervací
objednavatele.
14b) Všichni hosté, jsou povinni seznámit a
řídit se ubytovacím řádem a obchodními podmínkami Hotelu Chodov Praha.
15) Povinnost objednavatele při nástupu na ubytování
Každý host předloží při ubytování platný doklad totožnosti, bez platného
dokladu nebude žádný host ubytován. V případě nepředložení platného
dokladu totožnosti při nástupu na ubytování, nebude host ubytován a na
rezervaci se pohlíží jako na zrušenou, podléhající stornopoplatku.
16) Objednavatel souhlasí s tím, že v případě jakéhokoliv
řešení sporu soudní cestou, bude dle § 89 a o. s. ř. ustanoven soud, dle
příslušnosti soudu žalobce.
==============================================
Business
Terms are governed by applicable Civil Law No. 89/2012 Coll.
Operator of Hotel Chodov Praha:
Hotel a Restaurace Chodov s.r.o.
IČ: 24752681
DIČ: CZ24752681
Residency: U Petřin 1462/20
Praha 6 - Břevnov
162 00
Mobil: (+420) 603 180 521
e-mail:
[email protected]
Business
and Cancellation Terms
1) Scope
of validity
The following conditions govern the mutual rights and obligations between the
customer and the accommodation operator.
2) Conclusion
of a commercial contract by electronic means, subject and scope of performance
When making a reservation, the ordering person follows the booking form
instructions. The contract is concluded in electronic form, where the client is
informed in advance of the deadline, the choice of room and their number, which
he wants to book with the price of his reservation. When filling out the booking
form, the guest must fill in the required items so that he does not mislead the
operator and enter his credit card information as a booking guarantee. Before
submitting, read and agree to the Terms of Business and Cancellation that they
agree and click on Finish. Upon completion of the guest, he will receive his
voucher at the email address he entered in his booking. In addition, this
voucher can print as soon as you book it. This voucher will be presented on
arrival at the Hotel Chodov Praha. After the reservation is sent via the online
booking system, the reservation is valid and does not need to be confirmed.
2a) If the customer does not receive his
voucher to book on his email, he could have incorrectly entered his email
address or filled his email client with spam or junk mail. This is why you need
to check this first. The operator is not responsible for the errors stated in
the form by the ordering party when filling in and the booking is processed as
specified by the customer in the order.
The price quoted in the voucher does not include additional charges, such as a
parking fee that must be booked in advance, or for group bookings for more than
15 people a breakfast fee.
3) Price for accommodation
Internet rates for accommodation is governed by a valid price list and the
price shown on the voucher. The prices valid upon arrival at the hotel
reception are for accommodation without reservation made electronically.
None of these prices apply to any additional services. With the price for
additional services, the customer can get acquainted with the price list at
www.hotelchodovpraha.cz. The request for these services must be stated in the
booking note when you enter it! These services will then be charged to the
customer upon arrival at the reception.
4) Payment
methods
Reservation is subject to payment via a payment gate, upon request by the
property, credit card upon arrival or cash. For individual reservations, a
credit card guarantee is always required, and the operator has the right at any
time to pre-authorize one night on the customer's credit card. Before
authorizing means blocking the amount on the client's account rather than being
taken off!
4a) If the customer fails to
provide credit card details, he / she has the option of paying the amount for
his reservation prior to his arrival to the operator without being summoned by
the operator. At this request, he will send all instructions on request to the
hostel's receptionist for how he will make the payment at the specified email
address in the reservation.
4b) For bookings with a value
exceeding CZK 5000, a prepayment deposit is required in cash, by credit card or
by transfer to the operator's account up to approximately 60%. This deposit is
subject to cancellation fees according to the applicable business terms and
conditions. Upon payment by bank transfer, payment due usually takes 14 days
from the date of the reservation when the time of arrival is longer than the
maturity of the payment. If the shorter arrival time is shorter than fourteen,
the required maturity is shorter. If necessary, it is possible to modify the
due date after agreement. Maturity is the date when the required amount is
already credited to the account, not the date it is to be sent.
4c) For bookings in lucrative terms such
as state holidays and other holidays, such as Easter, Christmas, New Year's
Eve, the operator requires an immediate payment on the required reservation of
the customer in total. This amount will be deducted from the credit card, paid
by the payment gateway, or transferred to the operator account up to 100%.
These reservations can not be changed or cancelled after payment. Such
reservation is subject to 100% cancellation fees in accordance with the
applicable cancellation policy conditions. Upon payment in writing,
transferring to the account requires a 24-hour maturity, from the date of the
reservation sent and sending the customer request. If necessary, it is possible
to modify the due date after agreement. Maturity is the date when the required
amount is already credited to the account, not the date it is to be sent. When
paying by bank transfer, you must keep the variable symbol (reservation
number). This symbol is used to identify the payment and must always be
indicated. If the variable payment symbol is not specified by the customer, the
payment may not be correctly matched to the specific reservation. In case of an
error in matching the payments due to an unnamed variable symbol, the operator
does not bear any responsibility. In this case, the customer will be forced to
make cash payment at the reception of the hostel. After pairing with the
correct payment for the reservation, the cash will be returned to the customer.
5) Cancellation, change and
modification of reservation without cancellation fees
- The customer has the option of cancelling
his reservation without cancellation fees no later than two days before
the day of arrival stated in the reservation.
- Cancellations can be made
without reservation if this is possible by the provider, no later than two
days before the day of arrival indicated in the reservation.
The
customer may change, modify or cancel the reservation without any cancellation
fees or sanctions, at least two days before the date of arrival specified in
the reservation. Modifications and changes can only be made if the operator is
able to do so.
6) Cancellation
of the reservation by the operator without compensation
The operator has the right to cancel the reservation of the customer for
operational or technical reasons. This fact will always be communicated to the
customer in the contacts listed in his reservation, but first by e-mail at the
e-mail address, not later than two days before the day of arrival stated in the
reservation. In this case, the operator may be offered accommodation in another
accommodation facility. In such a case, the Customer shall not be obliged to
use this offer and shall not be subject to any cancellation fees or other
sanctions.
6a) In the event that the operator can
not provide the ordered accommodation for the client for operational or
technical reasons less than two days before the date of arrival stated in the
reservation, he is obliged to provide him / her with alternative accommodation
at the same accommodation price of the original accommodation. If the value of
the surrogate accommodation is higher than the price of the original booked
accommodation, the difference is that of the operator. As a result, the guest
will be immediately notified of the contacts listed in his reservation, but
first by e-mail at the email address specified. However, the Client does not
have the obligation to use this offer and does not apply to such cases of any
cancellation fees or compensation.
7) Cancellation,
modification and adjustment of the reservation subject to cancellation fees
Cancellations refer
to cancelled, modified, modified and non-executed reservations, less than two
days before the start date specified in the booking of the customer. Such
reservations can no longer be cancelled or modified without cancellation fees!
- Cancellations made less than
two days before the start date stated in the reservation are a
cancellation fee of one night's reservation price.
- Cancellations made prior to the
day of check-in or check-out are subject to a 100% cancellation fee.
- When requesting to change or
modify a booking less than two days before the start date specified in the
reservation and if this change is possible, the operator will not demand
payment of the cancellation fee even if such reservation is cancelled.
However, if this change or adjustment is not possible, the reservation can
not be cancelled or modified without a cancellation fee.
In
such a case, the Client is obliged to pay all costs to the Operator arising
from his actions. The minimum cancellation fee is set according to the order
and price list, for one night booked and reserved room. After the payment has
been made, the payment receipt is sent in PDF format, as permitted by Act No
235/2004 Coll. (Update 319/2006). In the case of non-payment of the
cancellation fee, the case is considered a gross violation of the commercial
contract and the contractual terms by the client and the claim will be
subsequently filed with the law enforcement agency. Subsequently, the client
will be asked in writing by the Company's legal representative to pay the above
cancellation fee, for his full reservation, according to the price stated on
the voucher, a contractual fine of CZK 500 and interest for late payment of
0.3% of the amount due!
8) Cancellation
fees related to group reservations paid by a deposit or a full amount in
advance
Cancellation of the reservation upon payment of the deposit or the full amount
of the advance payment must be made only in writing (by e-mail) and reception
of receipt thereof, by return confirmation to the customer in the same way. If
the cancellation fees are lower than the prepayment already paid or the total
payment, the difference is returned to the client by transfer back to the
account.
9) Advance
payments and total payments are subject to these cancellation fees
If a guest cancels his / her order to which he / she has made a prepayment
payment or the full amount in advance:
Cancellation
30 - 23 days before arrival - 30% of the accommodation (70% refund)
Cancellation 22 - 15 days before arrival - 50% of the accommodation price (50%
refund)
Cancellation 14 - 10 days before arrival - 70% of the accommodation (30%
refund)
Cancellation 9 - 5 days before arrival - 90% of the accommodation price (10%
refund)
Cancellation less than 5 days before the arrival - 100% of the accommodation
(0% refund)
10) Changes
in the order where the customer has already paid the deposit or the entire
amount in cash, by card, by transfer
Changing the reservation is understood to mean the number of people, days or
rooms. Change of reservation without penalty can be made within 30 days prior
to arrival.
Required changes to group reservations made less than 30 days prior to
arrival do not affect the overall price reduction!
10a) Reservations for lucrative
dates such as state holidays and other holidays, such as Easter, Christmas, New
Year's Eve, which have already been fully paid, are binding, and if cancelled,
a 100% cancellation fee is required.
11) Changes
in reservations after paid accommodation and room occupancy
Reducing or cancelling
the already paid accommodation when the guest is already accommodated does not
entitle the guest to a refund of the accommodation payment or the proportion
thereof.
12) Compensation
The buyer may also be offered compensation from the operator, for paid and
unused accommodation as a form of accommodation, by selecting the accommodation
service in another term at the same price level of his original reservation. In
this case, however, it is necessary to make a reservation at least one week in
advance and the reception of the hostel will be confirmed in writing and
approved by e-mail. For this compensation, the guest will be issued with a
confirmation valid for 3 months from the date of issue. The possible extension
of this confirmation may only be decided by the company individually, but it
can not be claimed. This offset option does not apply to group bookings.
13) Accommodations
Check in is possible from 14:00
until 21:00 - until then the guest room is reserved. After 21:00, the guest may
not be accommodated unless otherwise agreed. The requirement for later boarding
must be agreed and confirmed by the hotel reception staff.
Check-out is no later than 10:00 on
departure. Late departure is subject to 50% of the price of one night.
13a) The Operator reserves the
right to not host the guests or to cancel the reservation in case of
non-observance of the accommodation rules or failure to meet the business
conditions.
14) Personal data protection
By sending a completed order and agreeing to the terms of business, the
customer agrees to process his or her data listed in the reservation, namely
the address, phone number and e-mail address entered in the reservation, as
well as the accommodation data from the ID card or other identity card,
birthdate. These data are mainly for the control authorities (the Czech Police
and the CPČR). The Operator serves these data to facilitate future booking of
the customer.
14b) All guests are required to
familiarize themselves with and comply with the Hotel Chodov Praha
Accommodation Rules and Terms of Business.
15) Obligation
of the client when boarding the accommodation
Each guest will present a valid ID at check-in, without a valid document, no
guest will be accommodated. In the event of no valid identification document
being issued at the time of arrival, the guest will not be accommodated and the
reservation will be treated as cancelled, subject to cancellation fees.
16) The Client agrees that in the event of any
settlement of the dispute through judicial proceedings, a court will be
appointed according to § 89 and the Civil Code, according to the jurisdiction
of the plaintiff's court.
Obchodní podmínky Hotel.cz
1.1. Internetová stránka Hotel.cz („Portál Hotel.cz“) je portál na zprostředkování rezervace ubytování provozovaný společností ONLINE HOLDING s.r.o., IČO: 024 66 490, se sídlem Kolbenova 882/5a, Vysočany, 190 00, Praha 9, zapsaná v obchodním rejstříku u Městského soudu v Praze, oddíl B, vložka 9533 („Provozovatel“). Korespondenční adresa Provozovatele: Řeznická 7, 460 01 Liberec, telefon 222 539 539 e-mail: [email protected].
1.2. Ubytovací zařízení je vlastníkem/nájemcem ubytovacích prostor („Ubytovací zařízení“), poskytujícím Zákazníkovi služby podle objednávky zprostředkované na Portálu Hotel.cz.
1.3. Zákazník je osoba (fyzická nebo právnická) objednávající si služby nabízené v Ubytovacích zařízeních („Zákazník“).
1.4. Provozovatel vystupuje jako zprostředkovatel rezervace ubytování pro Ubytovací zařízení ve smyslu § 2445 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů, a jeho povinností je tak obstarat příležitost k uzavření smlouvy pro Ubytovací zařízení se Zákazníkem („Smlouva“). Provozovatel není Stranou Smlouvy mezi Zákazníkem a Ubytovacím
zařízením a v žádném případě nenese jakoukoli odpovědnost za neuzavření Smlouvy mezi Zákazníkem a Ubytovacím zařízením nebo za porušení Smlouvy Zákazníkem nebo Ubytovacím zařízením.
2.1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky („VOP“) upravují smluvní vztahy mezi Provozovatelem, Zákazníkem a Ubytovacím zařízením při realizaci zprostředkování rezervace ubytování nabízeném Ubytovacím zařízením na Portálu Hotel.cz („Služba“).
2.2. Smluvní vztah mezi Provozovatelem a Ubytovacím zařízením se řídí smlouvou o zprostředkování a těmito VOP.
2.3. Smluvní vztah mezi Provozovatelem a Zákazníkem se řídí Smlouvou, těmito VOP a obchodními podmínkami každého jednotlivého Ubytovacího zařízení („OP zařízení“), jež jsou uvedeny v patičce rezervačního formuláře u každého konkrétního Ubytovacího zařízení zprostředkovávaného na Portálu Hotel.cz. V případě rozporu mezi těmito VOP a OP zařízení mají přednost ty obchodní podmínky, které jsou příznivější pro Zákazníka. Zákazník je povinen se seznámit s VOP i OP zařízení.
3.1. Smluvní vztahy mezi smluvními stranami se řídí právním řádem České republiky.
3.2. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů ze Smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČO: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz/. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi Provozovatelem a Zákazníkem, který je spotřebitelem, ze Smlouvy uzavřené elektronickými prostředky.
3.3. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz/ je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013, o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
4.1. Objednání
Zákazník vyjadřuje svůj zájem o Službu odesláním rezervačního formuláře („Objednávka“). Provozovatel ověří u Ubytovacího zařízení volnou kapacitu v termínu, který Zákazník požaduje v Objednávce a sdělí Zákazníkovi informace o dostupnosti a konkrétní ceně ubytování pro vybraný termín. Závazné objednání Služby nastává v okamžiku telefonického nebo písemného potvrzení Objednávky / schválení závazné nabídky Zákazníkem a Provozovatelem (zaslání ubytovacího poukazu Zákazníkovi).
Provozovatel na Portálu Hotel.cz zobrazuje taktéž nabídky Ubytovacích zařízení inzerovaných na webovém portále www.spa.cz („Portál Spa.cz“). V případě, že dojde k zaslání Objednávky na pobyt z Portálu Spa.cz, řídí se daný smluvní vztah obchodními podmínkami Portálu Spa.cz, dostupnými na: https://www.spa.cz/vseobecne-obchodni-podminky.html. Zákazník je povinen se s danými obchodními podmínkami před odesláním Objednávky seznámit.
4.2. Cena služby
Cena Služby je určována Ubytovacím zařízením. Cena je závislá na vybraném termínu, počtu osob a dalších parametrech, které zadává Zákazník v Objednávce. Provozovatel před závazným potvrzením informuje Zákazníka o konečné ceně (s informací o měně, kterou se cena řídí); po schválení závazné nabídky Zákazníkem dojde k závazné objednávce Služeb, tj. k uzavření Smlouvy mezi Zákazníkem a Provozovatelem.
Ceny zobrazené u jednotlivých Ubytovacích zařízení na Portálu Hotel.cz jsou určovány Ubytovacím zařízením, jsou pouze orientační a nejsou závazné do doby zaslání závazné nabídky ze strany Provozovatele Zákazníkovi.
Portál Hotel.cz uveřejňuje nabídky Ubytovacích zařízení vedle českých korun též ve vybraných cizích měnách (zejména v EUR), přičemž přepočet do českých korun se řídí kurzem nastaveným Ubytovacím zařízením, nebo aktuálním směnným kurzem České národní banky uvedeným na stránkách https://www.cnb.cz/cs/financni-trhy/devizovy-trh/kurzy-devizoveho-trhu/kurzy-devizoveho-trhu/ – přepočet je platný vždy k momentu návštěvy Portálu Hotel.cz Zákazníkem. Zákazník bere na vědomí, že při zveřejnění nabídek Ubytovacích zařízení v jiné měně než českých korunách může dojít po provedení Objednávky k úpravě částky vyjadřující cenu za Služby (zejm. např. v důsledku změny směnného kurzu). Konečná cena vyjádřená v měně závazné pro danou Objednávku se však od okamžiku zaslání závazné nabídky Provozovatelem nemění.
Pokud není stanoveno jinak, konečná cena nezohledňuje případné doplňující požadavky Zákazníka, které byly zadány do poznámkového pole během Objednávky či takové požadavky, které jsou během telefonické objednávky považovány za doplňující, o čemž je Zákazník informován během hovoru. Doplňující poznámky jsou zobrazeny též v ubytovacím poukazu a doprovodných e-mailech. Doplňující požadavky aktivně sjednává Ubytovací zařízení přímo se Zákazníkem.
V případě nevratných rezervací je Ubytovací zařízení oprávněno si strhnout odpovídající částku pouze v případě, mají-li takové doplňující požadavky Zákazníka vliv na celkovou cenu ubytování. Provozovatel nenese odpovědnost za poskytnutí doplňujících požadavků, jejich cenu či kvalitu.
4.3. Platební podmínky
Platba se provádí v Ubytovacímu zařízení zpravidla při nástupu v Ubytovacím zařízením. U rezervací může být požadována garance kreditní kartou nebo platba zálohy až do výše 100 % ceny pobytu. O garanci kreditní kartou nebo platbou dopředu je Zákazník informován v průběhu procesu potvrzení Objednávky.
4.4. Dárkové poukazy
Dárkové poukazy jsou poukazy vydané Provozovatelem, které může Zákazník zakoupit a jejich uplatněním s nimi zaplatit za Objednávku, tj. lze s nimi zakoupit pobyt v Ubytovacím zařízení („DP“). Hodnoty na DP s hodnotami jiných slevových kuponů, nelze současně sčítat.
Zákazník má možnost si zakoupit DP v jedné z nabízených hodnot, který může následně využít pro jeden z pobytů nabízených na Portálu Hotel.cz. Informace o konkrétním pobytu uvedeném na DP není závazná a DP lze použít i pro jiné pobyty nabízené v době uplatnění DP na Portálu Hotel.cz.
Zákazník má možnost si zvolit formu doručení DP. Elektronická forma DP doručovaná na e-mailovou adresu Zákazníka je zdarma, papírová forma DP doručovaná prostřednictvím doručovatele poštovních služeb (např. Českou poštou) je zpoplatněna částkou 70,- Kč.
DP je po jeho vystavení nepřenosný a uplatnit jej může pouze Zákazník či osoba na něm uvedená, a to k výběru pobytového balíčku z aktuální nabídky na stránkách Portálu Hotel.cz a dalších stránkách určených Provozovatelem (v současné době pouze na Portálu Spa.cz) s ohledem na volné kapacity Ubytovacího zařízení.
Platnost DP je uvedena na jeho přední straně a činí nejméně 12 (slovy: dvanáct) měsíců ode dne jeho vystavení. Pokud se platnost DP dle těchto VOP liší (je kratší) od té uvedené na přední straně DP, platnost na přední straně DP má přednost. Po uplynutí platnosti DP (např. v případě jeho nevyužití) ztrácí Zákazník možnost jej uplatnit a nemá nárok za něj požadovat náhradu.
Provozovatel může na žádost Zákazníka rozhodnout o prodloužení platnosti DP. Zákazník nemá na takové prodloužení nárok a je si vědom toho, že záleží vždy na rozhodnutí Provozovatele.
Každý DP, případně jakýkoliv slevový či jiný kupon poskytnutý Provozovatelem v souvislosti s jeho Službami, je jednorázový a po jeho uplatnění pozbývá platnosti.
Jestliže hodnota DP nedosahuje ceny objednaného pobytu, rozdíl může být doplacen jakoukoliv platební metodou umožněnou Provozovatelem. V případě, že je cena pobytu nižší, než je hodnota DP, rozdíl v hodnotě se neproplácí a nelze za něj požadovat finanční náhradu.
DP není směnitelný za peníze, nelze jej rozměnit či čerpat postupně. Hodnotu DP je možné vyčerpat pouze jeho jednorázovým uplatněním.
Použitím DP se v žádném případě nemění postavení Provozovatele jako zprostředkovatele rezervace ubytování Zákazníka v Ubytovacím zařízení.
4.5. Zprostředkování komunikace
Ubytovací zařízení přistoupením k těmto VOP souhlasí se zprostředkováním komunikace Provozovatelem prostřednictvím Portálu Hotel.cz (včetně jakéhokoli zpracování, ukládání, příjmu, přístupu k, nahlížení do a monitoringu komunikace Portálem Hotel.cz) („Zprostředkování komunikace“) a prohlašuje, že důkladně informuje své zaměstnance, zástupce a další osoby (a v souladu s platnými právními předpisy je o tom poučí a případně získá souhlas) o využívání služby Zprostředkování komunikace, která je mu poskytována nebo je poskytována jeho jménem. Ubytovací zařízení souhlasí s tím, že nebude používat službu Zprostředkování komunikace k odeslání nevyžádaných obchodních sdělení. Ubytovací zařízení plně odškodní Provozovatele za jakékoli nároky třetích stran nebo sankce vyplývající z nezákonného nebo neoprávněného používání služby Zprostředkování komunikace pro vlastní účely Ubytovacího zařízení.
5.1. Storno podmínky pro ubytování
Storno podmínky jsou určeny v OP zařízení. V případě, že Ubytovací zařízení nemá definované vlastní storno podmínky, je u garance platební kartou při nedojezdu účtována první noc. Pokud je rezervace Zákazníkem zrušena (zrušení rezervace Provozovatel Zákazníkovi písemně potvrdí) 24 a více hodin před původně plánovaným příjezdem hosta, není u garance platební kartou uplatněn žádný storno poplatek.
5.2. Storno podmínky pro dárkové poukazy
Zákazník je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy na koupi DP ve lhůtě 14 dní ode dne obdržení, tj. vystavení DP, to neplatí, pokud v této lhůtě již DP uplatnil. Pro odstoupení může využít jakoukoliv formu jednoznačného prohlášení o odstoupení od smlouvy. Uplatnění tohoto práva zašle Provozovateli korespondenčně nebo e-mailem.
Po vystavení a uplynutí 14denní lhůty k vrácení je DP nevratný a nelze za něj požadovat finanční náhradu.
5.3. Zákazník je povinen informovat Provozovatele o všech změnách v Objednávce nebo jejím zrušení písemně.
5.4. V případě zrušení Objednávky ze strany Provozovatele, případně Ubytovacího zařízení, bude Zákazníkovi nabídnut alternativní termín, případně pobyt v jiném Ubytovacím zařízení. V případě, že Zákazník alternativy nepřijme, vrátí Provozovatel Zákazníkovi uhrazenou platbu, kterou Zákazník zaplatil Provozovateli za takto zrušenou Objednávku. Platby Zákazníka zaplacené Ubytovacímu zařízení a případné vícenáklady Zákazníka nebo způsobenou škodu spojenou se změnou nebo stornem Objednávky musí Zákazník nárokovat po Ubytovacím zařízení, nikoliv po Provozovateli.
5.5. Reklamace kvality ubytování a služeb poskytnutých Ubytovacím zařízením řeší Zákazník sám a napřímo s Ubytovacím zařízením.
5.6. Reklamace Služeb Provozovatele je možná písemně elektronicky na e-mailové adrese [email protected] nebo korespondenčně na adrese ONLINE HOLDING s.r.o., Řeznická 7, 460 01 Liberec. Reklamace Zákazníka týkající se Služeb Provozovatele bude vyřízena ihned, případně co nejdříve po jejím obdržení, nejpozději však do 30 dnů a Provozovatel vyvine maximální úsilí k tomu, aby Zákazníkova reklamace byla vyřešena k jeho spokojenosti. Zákazník bude o stavu a způsobu vyřízení své reklamace průběžně informován.
5.7. Platby Zákazníka a případné vícenáklady Ubytovacího zařízení nebo způsobenou škodu spojenou se změnou nebo stornem Objednávky musí Ubytovací zařízení nárokovat po Zákazníkovi, nikoliv po Provozovateli.
6.1. Veškerý obsah a informace uvedené v nabídkách Ubytovacích zařízení jsou na Portál Hotel.cz ukládány Ubytovacími zařízeními. Ve vztahu k obsahu a informacím uvedeným v nabídkách Ubytovacích zařízení tak Portál Hotel.cz vystupuje jako poskytovatel služby, jež spočívá v ukládání informací poskytnutých uživatelem (Ubytovacím zařízením) ve smyslu čl. 14 směrnice Evropského parlamentu a Rady 2000/31/ES ze dne 8. června 2000 o některých právních aspektech služeb informační společnosti, zejména elektronického obchodu, na vnitřním trhu („Směrnice o elektronickém obchodu“) a § 5 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, ve znění pozdějších předpisů („Zákon o některých službách informační společnosti“).
6.2. Provozovatel není (v souladu s čl. 15 Směrnice o elektronickém obchodu a § 6 Zákona o některých službách informační společnosti) povinen dohlížet na obsah jím přenášených nebo ukládaných informací, ani aktivně vyhledávat skutečnosti a okolnosti poukazující na protiprávní obsah informace.
6.3. Provozovatel v souladu s čl. 6.2 těchto VOP obsah a informace v nabídkách Ubytovacích zařízení neověřuje a ani nad nimi nevykonává žádnou kontrolu nebo dohled. Provozovatel tak negarantuje přesnost, úplnost, správnost, legálnost nebo dostupnost obsahu a informací uvedených v nabídkách Ubytovacích zařízení.
6.4. Dozví-li se Provozovatel prokazatelně o protiprávní povaze ukládaného obsahu a informací postupem dle čl. 5 těchto VOP, učiní v souladu s § 5 odst. 1 písm. b) Zákona o některých službách informační společnosti neprodleně veškeré kroky, které lze po něm požadovat, k odstranění nebo znepřístupnění takovéhoto obsahu a informací.
6.5. Případná odpovědnost Provozovatele za obsah a informace uvedené v nabídkách Ubytovacích zařízení se řídí pravidly uvedenými ve Směrnici o elektronickém obchodu a v Zákoně o některých službách informační společnosti.
6.6. Za vlastní obsah a informace uvedené na Portálu Hotel.cz nese Provozovatel odpovědnost v souladu s použitelnou právní úpravou.
7.1. Kterákoliv osoba může Portálu Hotel.cz nahlásit protiprávní obsah a informace nacházející se na Portálu Hotel.cz způsobem popsaným v tomto čl. 7 VOP („Oznamovatel“).
7.2. Oznamovatel je povinen nahlásit Provozovateli protiprávní obsah na Portálu Hotel.cz postupem dle tohoto čl. 7 VOP („Oznámení“).
7.3. Oznamovatel je povinen Oznámení doručit Provozovateli písemně elektronicky na e-mailovou adresu [email protected] nebo korespondenčně na adresu ONLINE HOLDING s.r.o., Řeznická 7, 460 01 Liberec.
7.4. Oznámení musí obsahovat alespoň:
(a) údaje o Oznamovateli, a to včetně jeho kontaktních údajů;
(b) identifikaci nabídky Ubytovacího zařízení nebo umístění obsahu na Portálu Hotel.cz včetně celé unikátní adresy URL dané stránky;
(c) prohlášení obsahující sdělení, že daný obsah je protiprávní;
(d) vysvětlení důvodů protiprávnosti daného obsahu;
(e) další informace nezbytné pro posouzení protiprávnosti daného obsahu.
7.5. Oznamovatel odpovídá za správnost, pravdivost, úplnost, oprávněnost a odůvodněnost Oznámení. Oznamovatel nese odpovědnost za Oznámení, které nesprávně, nepravdivě, neoprávněně či neodůvodněně označuje právně nezávadný obsah, a to včetně odpovědnosti za újmu způsobenou Ubytovacímu zařízení, jehož obsahu se Oznámení týká, a/nebo Provozovateli.
7.6. V případě, že Oznámení nebude obsahovat nejméně údaje a informace uvedené v čl. 7.4 těchto VOP, nemusí být takové Oznámení ze strany Provozovatele považováno vzhledem k okolnostem případu za řádně učiněné. Provozovatel je v takovém případě oprávněn vyžádat si od Oznamovatele doplňující informace k Oznámení.
8.1. Ubytovací zařízení odpovídá za obsah nabídek; nesmí v nabídkách uvádět nepravdivé či jinak klamavé informace, popř. informace jinak porušující právní předpisy či práva třetích osob a odpovídá za újmu způsobenou porušením této povinnosti.
8.2. Uvede-li Ubytovací zařízení opakovaně (dvakrát a vícekrát) v nabídce nepravdivé či jinak klamavé informace, popř. informace jinak porušující právní předpisy či práva třetích osob, je Provozovatel oprávněn smluvní vztah s Ubytovacím zařízením ukončit odstoupením od smlouvy. Ubytovací zařízení je povinno bezodkladně po účinnosti odstoupení odstranit všechny své nabídky a obsah z Portálu Hotel.cz. Neučiní-li tak, je Provozovatel oprávněn odstranit všechny nabídky a obsah daného Ubytovacího zařízení.
Zpracování osobních údajů při poskytování Služeb ze strany Provozovatele (včetně nakládání se soubory cookies, zasílání obchodních sdělení a nahrávání telefonních hovorů) se řídí zásadami zpracování osobních údajů dostupnými zde:
www.hotel.cz/privacy-policy/
10.1. Znění těchto VOP může Provozovatel průběžně měnit či doplňovat. Zákazník bere na vědomí, že na smluvní vztah mezi ním a Provozovatelem se budou vždy uplatňovat VOP platné k okamžiku uzavření Smlouvy.
10.2. Tyto VOP nabývají platnosti a účinnosti dnem 14.3.2022.
10.3. Platné znění těchto VOP je k dispozici v sídle Portálu Hotel.cz a je zveřejněno na webových stránkách www.hotel.cz.
Zásady ochrany soukromí pro remarketing